Andrija slavi rođendan 01Informatička radionica
Desetogodišnje iskustvo od osnivanja ove radionice potvrdilo je kontinuiranu zainteresiranost i dobro snalaženje svih korisnika kluba u korištenju računala. Svakodnevno koriste računala što doprinosi njihovom razvoju intelektualnog potencijala i vještina. Za korisnike to su trenuci zabave i samopotvrđivanje vlastitih mogućnosti u izazovima pobjeđivanja u raznim didaktičkim igrama. Voditelj radionice je  informatičar Ivan Fundak. Neformalno znanje o korištenju računala otvara nove aspekte saznanja, obogaćujući njihovu svakodnevicu, a što je najvažnije, podiže razinu njihovog samopoštovanja.
Neformalno  predškolsko obrazovanje djece s teškoćama u razvoju
Nacionalna strategija izjednačavanja mogućnosti je Zakon RH, koji  obavezuje društvenu zajednicu da djeca s teškoćama u razvoju imaju pravo na rani početak obrazovanja s individualnim pristupom prema vrsti oštećenja djeteta. U praksi institucionalno  ne postoji u Varaždinu takova mogućnost, te je na zahtjev roditelja predsjednica osmislila projekt i putem natječaja osigurala sredstva za „Neformalno predškolsko obrazovanje u toku cijele godine“. Edukacija roditelja i djece s teškoćama u razvoju bila je za njih besplatna jer  su sredstva natječaja pokrivala trošak radionice. Uključeno je troje djece u program udruge.

Samozastupanje osoba s intelektualnim oštećenjem
Jedan dan u tjednu korisnici kroz grupni rad u radionici podučavaju  se o svojim pravima koja su im zakonom zajamčena. Samozastupnici  su naučili razlikovati izravnu i neizravnu diskriminaciju. Na njihova pitanja što je to diskriminacija voditelj radionice objasnio im je na primjerima iz iskustva korisnika da je izravna diskriminacija stavljanje nekoga u nepovoljniji položaj  od druge osobe u usporedivoj situaciji. Korisnici su sami na radionicama zaključili da to znači  za njih odvajanje od  djece  bez teškoća  smještajem u odvojene specijalne grupe. Za neizravnu diskriminaciju koja je povezana sa odredbama, kriterijima i praksama koje njih dovode u nepovoljniji položaj od osoba bez  teškoća, shvatili su da njihova kvaliteta življenja ovisi o stavu i uvjerenju službenih osoba koje takova rješenja donose, a ista utječu neposredno na njihovu kvalitetu i uvjete življenja.

Osobna i socijalna integracija
Program osobne i socijalne integracije za osobe s intelektualnim oštećenjem održava se u prostoru Udruge Učeničkog doma, Hallerova aleja 2 i u prirodnim situacijama na javnim mjestima, u socijalnoj sredini i lokalnoj zajednici. Važno je poticati  korisnike na savladavanje samostalnosti u procesima uključivanja u život socijalne sredine.

Psihološka pomoć  korisnicima
Korisnici programa u druženju sa voditeljem kluba rješavaju vlastite nedoumice i potrebe. Strpljiva komunikacija sa osobama s intelektualnim oštećenjem poboljšava njihovo samopouzdanje i doprinosi boljoj slici o samome sebi. Kroz radionice individualno i grupno korisnici pronalaze kreativna rješenja da se osjećaju zadovoljno i korisno u vlastitom svijetu.

Savjetovalište »roditelj – roditelju«
Roditelji uz razmjenu iskustava, i savjeta pružaju međusobnu emocionalnu podršku i  pomažu u osvješćivanju uzroka frustracija te prihvaćanju vlastite životne situacije. U kvalitetnoj komunikaciji savjetovališta  „roditelj – roditelju“ razgovara se o mogućim rješenjima, ukazujući na potrebe samog djeteta.
Činjenica je da su u našem društvu djeca s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom još uvijek degradirane, da ih se pokušava segregirati i da se o njihovim osobnim potrebama ne vodi dovoljno računa, roditelji se osnažuju kako bi prepoznali potrebe vlastitog djeteta i krenuli tim putem.